Breaking: Dan Rather Files $70M Lawsuit Against CBS

September 19, 2007

092004ratherdan1.jpg 

We can only imagine the phones are on fire in the CBS communications department right now.  The news is out that Dan Rather is suing his former boss, saying they:

violated his contract by giving him insufficient airtime on “60 Minutes” after forcing him to step down as anchor of the “CBS Evening News” in March 2005. He also contends that the network committed fraud by commissioning a “biased” and incomplete investigation of the flawed Guard broadcast and, in the process, “seriously damaged his reputation.”

Yikes! With both the Early Show and Evening News in last place among the networks, this is the last thing CBS needs. There’s sure to be a lot of PR spin to come out of this – stay tuned and email your tips to prnewser at mediabistro.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: